Inteligentní svítidlo, které hledá tmu. Toto mimozemsky působící svítidlo je obdařeno umělou inteligencí, která ho směruje do nejtemnějšího místa prostoru. Neúnavně se vydává za temnotou, ta však s jeho přítomností zaniká a přesouvá se jinam. Tvor je tak odsouzen k nekonečnému putování. Národní cena za studentský design 2010. www.ziveveci.cz
Koncept elektrické rozbočky se třemi zásuvkami. Napojováním rozboček vzniká organická struktura připomínající keř. Do jednotlivých zásuvek lze vsunout objímky se žárovkami a strukturu tak jednoduše proměnit v netradiční svítidlo.
Shluk stropních svítidel reagujících na pohyb. Dokud se kolem nic neděje, Světlušky odpočívají. V okamžiku, kdy jejich senzory zaznamenají pohyb, Světlušky ožijí, roztáhnou křídla a posvítí na cestu ve tmě. Spolupráce s Jolanou Šornerovou.
Animace a vizualizace k projektu digitalizace TV v ČR Postavička Digiboye provázela informační kampaň o přechodu z analogového na digitální vysílání. Lidé se s ní setkávali nejen na televizních obrazovkách, ale i na bilboardech a v hromadných dopravních prostředcích.
V animovaném spotu pro českého výrobce luxusních vodních dýmek se prolíná skutečný a snový svět. Cílem je ztvárnit prožitek člověka, který svou relaxaci posouvá do nové dimenze.
Animovaný spot se odehrává ve virtuálním světě, kde jsou názorně demonstrována nebezbečí plynoucí z podcenění ICT technologií a zároveň prezentována řešení společnosti Altron.
Skříňové úchytky určené do kuchyní a koupelen jsou navrženy z průsvitné gumy. Upevněné na spodní hranu dvířek, svým tvarem evokují stékající kapky. Oceněno v soutěži Hettich International Design Award 2007
Skořepina tohoto futuristického svítidla je celá vyrobena z průhledného polykarbonátu. Díky tomu svítidlo dokáže elegantně splynout se svým okolím. Kužel jeho světla lze zároveň jednoduše směrovat pomocí magnetu. Návrh vznikl pro firmu Universal Colonade.
Zadáním klienta, české společnosti Vitar, byl redesign obalu známého produktu Energit, jehož původní kovová krabička byla potažena bílým lakem a samolepkou. Naopak nový design je na ušlechtilém materiálu krabičky postaven. Název výrobku je zvýrazněn embosováním a grafický motiv je vytištěn lakem přímo na kovový povrch. Spolupráce s Markem Krojzlem.